38 yaşında sakallarımın saçımın yarısı beyazladı.Moral olarak hep daha gencim diyorum.20 Yıl sonra'da aynısını diyeceğim çünkü iş yerinde 70 yaşında adamlar hala işe gelip gidiyor.62 yaşındaki adamlar tavan arasında elektrik kablosu çekiyor.Bu abileri görünce acayip motive oluyorum