Ameliyat'dan çıktım dualarınıza ihtiyacım var - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ameliyat'dan çıktım dualarınıza ihtiyacım var
30
●
878
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ameliyat'dan çıktım dualarınıza ihtiyacım var
1
2
3
4
22-07-2025, 19:51:40
#10
İsmetKerem
Geçmiş olsun Allah tez zamanda şifa versin inşallah 🙏
22-07-2025, 19:52:23
#11
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Geçmiş olsun hocam, acil şifalar dilerim.
22-07-2025, 19:52:41
#12
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok gecmis olsun
22-07-2025, 19:54:15
#13
erroy
Geçmiş olsun allahtan acil şifalar dilerim.
22-07-2025, 19:57:26
#14
kadirbilici
muskmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba değerli hocalarım.
Az önce ameliyattan çıktım, şifa için dualarınızı bekliyorum.
Kimsem yok buraya yazayım dedim
Allah şifa versin biran evvel iyileşirsiniz inşaallah.
22-07-2025, 19:59:36
#15
ahmetahmet
Geçmiş olsun allah şifa versin inşallah.
22-07-2025, 19:59:47
#16
Skorsky34
Geçmiş olsun Allah şifa versin
22-07-2025, 20:02:46
#17
command
geçmiş olsun.
22-07-2025, 20:07:25
#18
Winson
Geçmiş olsun hocam Allah acil şifalar versin
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler