• 22-07-2025, 10:22:29
    #1
    Herkese selamlar umarım iyisinizdir.

    " Adalet bir gün herkese lazım olacak" şuan için bunu 1. Sıraya koyabilirim.
  • 22-07-2025, 10:27:25
    #2
    geçip giden bir şeye ağlıyor musunuz yemin ederim ki sizin için hayırlı olsaydı kalırdı
  • 22-07-2025, 10:27:37
    #3
    Güç tanrıdan gelir.
  • 22-07-2025, 10:27:51
    #4
    Ben kadıya derdimi anlatıyorum kadı bana ..... sallıyor
  • 22-07-2025, 10:36:45
    #5
    Kurumsal PLUS
    Türk, öğün, çalış, güven
  • 22-07-2025, 10:37:02
    #6
    Cellâdına âşık olmuşsa bir millet, ister ezan ister çan dinlet; itiraz etmiyorsa sürü gibi illet, müstahaktır ona her türlü zillet.
  • 22-07-2025, 10:44:26
    #7
    beni ancak ALLAH yargılar.
  • 22-07-2025, 11:02:41
    #8
    Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese selamlar umarım iyisinizdir.

    " Adalet bir gün herkese lazım olacak" şuan için bunu 1. Sıraya koyabilirim.
    bedava peynir fare kapanında olur
    zamanında bunu yazmıştım forumdakiler bu lafımı çalıp imzalarına eklemişlerdi
  • 22-07-2025, 11:09:48
    #9
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bedava peynir fare kapanında olur
    zamanında bunu yazmıştım forumdakiler bu lafımı çalıp imzalarına eklemişlerdi
    Bu çok doğru bir söz, Daha ucuzu varcılara anlatamadığımız bir söz.