• 19-07-2025, 20:32:52
    #19
    neoplan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim hocam, inşallah seneye yine gelmeyi planlıyorum. Seneye sizi villa konusunda rahatsız edebilirim.
    Elbette o konuda yardımcı olurum her türlü sorun yok.😊
  • 19-07-2025, 20:34:15
    #20
    Didim
  • 19-07-2025, 20:34:48
    #21
    🔸TRENDYOL DANIŞMANLIK🔸
    Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman beklerim hocam, doğum gününüz kutlu olsun bu arada yeni gördüm pastayı nice yaşlara.
    çok teşekkür ederim hep birlikte nice yaşlara
  • 19-07-2025, 20:36:20
    #22
    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Didim
    Didim Altınkum, kuÅŸ adası o taraflar güzeldir evet 😁
  • 19-07-2025, 20:48:43
    #23
    Kemer , kaş ‘ ın taşlı dibi gözüken şeffaf plajı.
  • 19-07-2025, 20:49:35
    #24
    Karyagdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kemer , kaş ‘ ın taşlı dibi gözüken şeffaf plajı.
    Antalya Rüya gibi bir şehir evet.
  • 19-07-2025, 20:50:57
    #25
    Ben de bir İzmirde yaÅŸayan biri olarak bu soruya içten bir tebessümle cevap vereyim dedim kesinlikle muÄŸla fethiye diyorum😊 Bu güzel ÅŸehirde tatilin bana sunduÄŸu en büyük sürprizlerden biri, sevgili Fatih hocamla yüz yüze tanışma fırsatını yakalamak oldu. Yalnızca bilgisiyle deÄŸil, kalbindeki samimiyetle de insana güç veren nadir insanlardan biri.
  • 19-07-2025, 20:55:55
    #26
    huseyinkotan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bir İzmirde yaÅŸayan biri olarak bu soruya içten bir tebessümle cevap vereyim dedim kesinlikle muÄŸla fethiye diyorum😊 Bu güzel ÅŸehirde tatilin bana sunduÄŸu en büyük sürprizlerden biri, sevgili Fatih hocamla yüz yüze tanışma fırsatını yakalamak oldu. Yalnızca bilgisiyle deÄŸil, kalbindeki samimiyetle de insana güç veren nadir insanlardan biri.
    Güzel yorumunuz için TeÅŸekkür ederim hocam her zaman beklerim.😊😊
  • 19-07-2025, 20:58:02
    #27
    kelebekler vadisini istila eden iki ayaklı canlılar çöplerini uçuruma atarak adeta kelebeklere meydan okuyorlar.

    nasıl bir toplumuz çöpü çöpe atmayı beceremiyoruz. tanıtmayın hiç bir yeri içine etmekten başka bir işe yaradıkları yok .

    Kimse üzerine alınmasın lütfen.