neoplan37 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 En sevdiği Tatil beldesini yazıyor!
59
●1.658
- 19-07-2025, 20:34:48çok teşekkür ederim hep birlikte nice yaşlaraBruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2025, 20:36:20Didim Altınkum, kuÅŸ adası o taraflar güzeldir evet 😁birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2025, 20:49:35Antalya Rüya gibi bir şehir evet.Karyagdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2025, 20:50:57Ben de bir İzmirde yaÅŸayan biri olarak bu soruya içten bir tebessümle cevap vereyim dedim kesinlikle muÄŸla fethiye diyorum😊 Bu güzel ÅŸehirde tatilin bana sunduÄŸu en büyük sürprizlerden biri, sevgili Fatih hocamla yüz yüze tanışma fırsatını yakalamak oldu. Yalnızca bilgisiyle deÄŸil, kalbindeki samimiyetle de insana güç veren nadir insanlardan biri.
- 19-07-2025, 20:55:55Güzel yorumunuz için TeÅŸekkür ederim hocam her zaman beklerim.😊😊huseyinkotan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2025, 20:58:02kelebekler vadisini istila eden iki ayaklı canlılar çöplerini uçuruma atarak adeta kelebeklere meydan okuyorlar.
nasıl bir toplumuz çöpü çöpe atmayı beceremiyoruz. tanıtmayın hiç bir yeri içine etmekten başka bir işe yaradıkları yok .
Kimse üzerine alınmasın lütfen.