Cepte her zaman yasal mevzuat çerçevesinde bir bıçak, alabiliyorsak ruhsatlı bir silah bulundurmak lazım. Ruhsatlı silahda yoksa airsoft alınabilir. Türkiye güvenli bir ülke değil artık. Yabancı arkadaşlarıma bu konuda tavsiyeler veriyorum ve özellikle İstanbul için aciliyeti yoksa gezilecek yerler sıralamasında en son sıralara atması gerektiğini söylüyorum. Geçmiş olsun hocam.