• 22-06-2025, 03:13:56
    #10
    zombos
  • 22-06-2025, 03:45:46
    #11
    Çin abdyi vurursa natoda olduğumuz için otomatik savaşami giriyoruz?
  • 22-06-2025, 03:50:23
    #12
    …şimdi barış zamanı
  • 22-06-2025, 04:01:52
    #13
    Tüm Dünya zaten biliyordu vuracağını İran'da taşımıştı Uranyumu boş tesisi yok etti ABD. Daha da bir şey olacağını sanmam.
  • 22-06-2025, 04:10:00
    #14
    Harken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin abdyi vurursa natoda olduğumuz için otomatik savaşami giriyoruz?
    Türkiye Cumhuriyeti için gözüm kapalı can alır can veririm lakin Amerika için kılımı bile kıpırdatmam..
  • 22-06-2025, 04:11:20
    #15
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye Cumhuriyeti için gözüm kapalı can alır can veririm lakin Amerika için kılımı bile kıpırdatmam..
    Celp emri gelince ne yapacaksın?
  • 22-06-2025, 04:12:59
    #16
    Harken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Celp emri gelince ne yapacaksın?
    Bana gelmez o celp, gerekirse zaten olmam gereken yerde olurum.
  • 22-06-2025, 04:40:17
    #17
    israil zaten arada ki aparat sadece sebep doğurmak için kukla. amerika zaten iranda ki nükleer hedefleri vurma bahanesini israil aracılığı ile gerçekleştirdi. adamlar tehdidi çok önceden sezip böyle ali cengiz oyunlarıyla sonlandırıyor.
  • 22-06-2025, 12:49:13
    #18
    GuqiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ABD savaşa katıldı şimdi ne olcak ?
    Kaynak :https://www.trthaber.com/haber/dunya...du-911423.html
    Sınır kapısına din kardeşlerimiz dayanacak ne olacak.
    1991'de 2011'de olduğu gibi