• 13-06-2025, 14:32:04
    #1
    Saldırılarda üst düzey komutanlarla beraber istihbarat şefinin de yaşamını yitirdiği açıklandı. Ayrıca çok sayıda askeri ve stratejik noktaya yönelik hava saldırları gerçekleştirildi. -Silahlı Kuvvetler Genelkurmay Başkanı Tümgeneral Muhammed Bakır -İslam Devrim Muhafızları Komutanı Tümgeneral Hüseyin Salami -İslam Devrim Muhafızları Hava-Uzay Komutanı Amir Ali Hajizadeh -İran Dini lideri Hamaney’in siyasi işlerden sorumlu danışmanı Ali Şemhani -Şahid Beheşti Üniversitesi Nükleer Mühendislik Fakültesi profesörü Ahmadreza Zolfaghari

    İsrail medyasının iddiasına göre MOSSAD, İran'da SİHA üssü kurup, bu SİHA'larla önce İran'ın hava savunma sistemlerini imha etti. Ardından İsrail uçakları İran'da belirlenen noktaları, hiçbir direnişle karşılaşmadan vurdu.



    israil, İran'a yaptığı saldırıdan sonraki hedefi Türkiye olarak belirledi. Türkiye'yi Hamas'ın para merkezi olarak gösteriyor..!!


  • 13-06-2025, 14:33:32
    #2
    amaç Türkiye.
  • 13-06-2025, 14:36:23
    #3
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Hadi bakalım. Ölecek köpek cami duvarına işermiş
  • 13-06-2025, 14:36:58
    #4
    Adamlarda teknoloji var, Iran ise hala insanları idam etmekle uğraşıyor. ikisi de zalim devletlerdir.
  • 13-06-2025, 14:40:10
    #5
  • 13-06-2025, 14:42:23
    #6
    Temiz iş. Mollaları savunacak değilim. Geçiniz.
  • 13-06-2025, 14:46:59
    #7
    PYD yi temizlemesek bizimde başımıza bunlar gelecek sınırmıza bir iha üstü ugraş dur.
  • 13-06-2025, 14:47:09
    #8
    rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temiz iş. Mollaları savunacak değilim. Geçiniz.
    Adamlar sırada sen varsın diyor. İran'ı geçin hocam kendimize bakalım.
  • 13-06-2025, 14:58:57
    #9
    İran denilen ülkeye pek üzülmedim.
    Mollalar aşırı Türk düşmanı olduğu için.