Amerikada zaten içsavaş var bence içerden saldırı yedi
ABD Dışişleri Bakanlığı, Ortadoğu ve Kuzey Afrika bölgesinde Güvenlik Alarmı yayınlayarak, İran-İsrail gerginliği nedeniyle ABD vatandaşlarını "daha dikkatli olmaları" konusunda uyardı.
Nükleer yüzünden İran'a müdahale edileceği konuşuluyor. Açıkcası İran'dan bir gözdağı olabilir diye düşünüyorum bende.