• 09-06-2025, 11:09:19
    #1
    itemsatis ta birisi r10 davetiyesi satıyor.

    tespit edilip uzaklaştırılmasının gerektiğini düşünüyorum arkadaşın.

    https://www.itemsatis.com/diger-urun...i-3916568.html

  • 09-06-2025, 11:13:53
    #2
    daha neler göreceğiz vay arkadaş ya
  • 09-06-2025, 11:14:42
    #3
    Bence bu R10 davetiye muhabbetinin daha zor alınması lazım
  • 09-06-2025, 11:18:32
    #4
    W3RT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu R10 davetiye muhabbetinin daha zor alınması lazım
    Katılıyorum. Forumda belli bir süre geçirince otomatik 2 davetiye direkt tanımlanıyor.
  • 09-06-2025, 11:19:13
    #5
    Büyük ihtimalle yeni üyedir burada. Bu tarz bir cahilliği yapacak kadar eski üye olamaz.
  • 09-06-2025, 11:21:50
    #6
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    W3RT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu R10 davetiye muhabbetinin daha zor alınması lazım
    Aksine forum aktifliği her geçen gün daha çok düştüğü için , davetiye sisteminin kısa süreli kaldırılıp doğru kontrollerle üye aktiflik artışının sağlanması gerektiği düşüncesindeyim.
  • 09-06-2025, 11:23:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Fenoze Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum. Forumda belli bir süre geçirince otomatik 2 davetiye direkt tanımlanıyor.
    Hocam Ne kadar süre geçmesi gerekiyor peki bilginiz varmı acaba
  • 09-06-2025, 11:24:52
    #8
    Mapvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ne kadar süre geçmesi gerekiyor peki bilginiz varmı acaba
    Maalesef hocam bilgim yok o konuda.
  • 09-06-2025, 11:25:03
    #9
    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aksine forum aktifliği her geçen gün daha çok düştüğü için , davetiye sisteminin kısa süreli kaldırılıp doğru kontrollerle üye aktiflik artışının sağlanması gerektiği düşüncesindeyim.
    Burası kayıt olması zor bir forum ben kaç yıl bekledim buraya kayıt olmak için buranın kayıtlarını açarsan içerisi D@landırıcı yuvasına döner önüne geçemezsin şu anda bile hep multi hesaplar kaynıyor forumda kesinlikle katılmıyorum dediğinize ticaret yaparken dolandırılacak mıyım diye düşünmek istemiyorum