W3RT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bu R10 davetiye muhabbetinin daha zor alınması lazım
Katılıyorum. Forumda belli bir süre geçirince otomatik 2 davetiye direkt tanımlanıyor.