W3RT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bu R10 davetiye muhabbetinin daha zor alınması lazım
Aksine forum aktifliği her geçen gün daha çok düştüğü için , davetiye sisteminin kısa süreli kaldırılıp doğru kontrollerle üye aktiflik artışının sağlanması gerektiği düşüncesindeyim.