• 07-04-2025, 15:36:06
    #10
    En iyisi sanırım
    Hoşgeldiniz, özlemiştik.
  • 07-04-2025, 15:37:10
    #11
    Kişisel Rütbe
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldiniz, özlemiştik.
    Güzel konularla geliyorum. Ölü internet teorisine kadar çok şey anlatacağım hazır ol
  • 07-04-2025, 15:47:38
    #12
  • 07-04-2025, 19:35:24
    #13
    Tekrar hoşgeldin
  • 07-04-2025, 22:11:34
    #14
    Neden foruma giremediniz. Ban mı yediniz.
  • 07-04-2025, 22:13:16
    #15
    Kişisel Rütbe
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden foruma giremediniz. Ban mı yediniz.
    İnsanları kışkırttığım için yediğim yazılıyor. Sanırım o dönemm çok uyarı yemiştim