Fazla uzatmadan anlatacağım, yaklaşık 1 ay önce Mart ayının 3-4'ü falandı yanlış hatırlamıyorsam.
İşe öğlen 12'de gidecektim ve uyuyordum 9-10 gibi kapı çaldı ve uyuduğum için açmak istemedim çalar çalar gider dedim ısrarla çalması üzerine açtım ve siber şubeden 3 polis geldi arama kararıyla birlikte eve hurra diye daldılar evi aradılar.
Evde bana ait olabilecek depolama görevi görebilecek teknolojik aletlere el koydular (Bilgisayarımın SSD'si ve şahsi telefonuma) ve ifademi almak için önce hastaneye, ardından karakola alındım. (Cihazlarım hala emniyette incelemede, 3-4 ay sonra alabileceğimi söylediler.)
Yolda ve evde ısrarla sormama rağmen şüpheli sıfatı olarak bulunduğum suçu sordum söylemediler. Karakola alınınca anlattılar, internet üzerinde yani bu R10 üzerinde ZAMANINDA yaptığım exchange işlemlerinden dolayı birine para atmamdan dolayı şüpheli konumunda olduğumu öğrendim.
Para attığım kişi Telegram üzerinde çocuk p*rn0grafi videoları satışı yapıyormuş, kanalın tespiti siber şubeye takılıyor ilgili IBAN'a para atan ben dahil tüm para atan kişilere eş zamanlı operasyon yapılmış, dosya İzmir'den yürütülüyor.
Yapılan işlem yasal boyutunda tabi ki yasak farkındaydım fakat zamanında yapılmış.
Ardından Telegram kullanıp kullanmadığımı, bahsi geçen telegram kanalına üye olup olmadığımı, kanalın yöneticilerini tanıyıp tanımadığımı ve neden para attığımı sordular hepsini söyledim.
İfade sırasında tanıyıp tanımadığımı soruyolar yanıtı WhatsApp'ta mesajlarımın arasında olduğunu konuşmalarımı silmediğimi ve yedekli olduğunu iza etmeme rağmen baktırmamaları ayrı bir garipti, polis eşliğinde bile bakamıyordum kanıt sunamıyordum.
Süreç normal şekilde ilerleyecek, cihazlarımı da inceleyip pedofili içerik barındıran birşey olup olmadığını araştıracaklar, eğer yoksa (ki alakam bile yok) büyük ihtimalle dosyayla alakalı bağlantım kalmayacak.
Bu konuda beni üzen şey ise adımın pedofili dosyasında anılması yoksa exchange sonucu bir yaptırım uygulanacaksa buna razıyım...
Fakat para aldığınız hesap kadar para attığınız hesabın da önemli olduğunu bir kere daha anladım.
Sizler de dikkat edin başınız ağrıyabiliyor.

BİR ÇOK ARKADAŞ R10 KULLANICI ADINI BİLİYORSAN YAZIN DEMİŞ FAKAT BUNUN CEVABI, YANİ NUMARASI VE WHATSAPP YAZIŞMA DÖKÜMANLARI TELEFONUMUN İÇİNDE FAKAT BEN KENDİMİ AKLAYABİLECEK KANITLARI BİLE TELEFONDA BAKAMADIM YANİ KULLANICI ADI ŞUAN İÇİN BİLMİYORUM...