Mübarek aya güzel başladık 🙂 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mübarek aya güzel başladık 🙂
15
●
592
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Mübarek aya güzel başladık 🙂
1
2
01-03-2025, 03:42:32
#10
ibr4him
Rozet sistemi güzel de hani açıp/kapama özelliği olsa hepsi yan yana gelince çok renkarenk oluyor
01-03-2025, 03:46:28
#11
Ramazanyavuz
güzel olmuş baya
01-03-2025, 03:46:46
#12
enessafak
Güzel olmuş bende de bir kaç tane rozet var sanırım
01-03-2025, 03:56:24
#13
hanthemes
hayırlı ramazanlar. Benim de rozet toplamaya başlamam lazım
01-03-2025, 04:07:11
#14
Elly
Güzel olmuş. Ama benim şimdiden çok gözüm ve beynim yorulmaya başladı.
Renk cümbüşü oldu buralar 😀
Fazla renk olunca yazıya odaklanması da zor oluyor. Umarım alışabilirim.
01-03-2025, 04:14:05
#15
tornado64
Hayırlı ramazanlar güzel olmuş
01-03-2025, 15:10:16
#16
Seo_Smyrna
Hayırlı bereketli Ramazanlar.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler