• 01-03-2025, 03:42:32
    #10
    Rozet sistemi güzel de hani açıp/kapama özelliği olsa hepsi yan yana gelince çok renkarenk oluyor
  • 01-03-2025, 03:46:28
    #11
    güzel olmuş baya
  • 01-03-2025, 03:46:46
    #12
    Güzel olmuş bende de bir kaç tane rozet var sanırım
  • 01-03-2025, 03:56:24
    #13
    hayırlı ramazanlar. Benim de rozet toplamaya başlamam lazım
  • 01-03-2025, 04:07:11
    #14
    Güzel olmuş. Ama benim şimdiden çok gözüm ve beynim yorulmaya başladı.
    Renk cümbüşü oldu buralar 😀
    Fazla renk olunca yazıya odaklanması da zor oluyor. Umarım alışabilirim.
  • 01-03-2025, 04:14:05
    #15
    Hayırlı ramazanlar güzel olmuş
  • 01-03-2025, 15:10:16
    #16
    Hayırlı bereketli Ramazanlar.