Konu
Mübarek aya güzel başladık 🙂
01-03-2025, 04:07:11
#14
Elly
Güzel olmuş. Ama benim şimdiden çok gözüm ve beynim yorulmaya başladı.
Renk cümbüşü oldu buralar 😀
Fazla renk olunca yazıya odaklanması da zor oluyor. Umarım alışabilirim.