25 şubat 2025 tarihinden itibaren kripto para çekme ve yatırma işlemlerinde alıcı veya göndericiye ait ek bilgi istenecekmiş. bu yeni düzenleme hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ornek olarak ben size binance tr uzerinden bir token gondermeye calisirsam sizin bilgilerinizi de sisteme ek olarak girmem mi gerekecek. Bu istenen bilgiler neler acaba
Ornek olarak ben size binance tr uzerinden bir token gondermeye calisirsam sizin bilgilerinizi de sisteme ek olarak girmem mi gerekecek. Bu istenen bilgiler neler acaba
rastgele bir cüzdana göndermek istesem bile bunu nasıl tespit edemezler ki
Vergi toplayacağız diye ne yapacaklarını şaşırdılar.
Kripto kullanan biri değilim ama kriptoda neyin bilgisini belgesini isteyecekmiş acaba.
Parayı gönderen ve gönderme amacını öğrenmeye çalışıyorlar anladığım kadarı ile.