• 21-02-2025, 12:10:20
    #1
    herkese iyi forumlar,

    25 şubat 2025 tarihinden itibaren kripto para çekme ve yatırma işlemlerinde alıcı veya göndericiye ait ek bilgi istenecekmiş. bu yeni düzenleme hakkında ne düşünüyorsunuz?
  • 21-02-2025, 12:13:10
    #2
    Ornek olarak ben size binance tr uzerinden bir token gondermeye calisirsam sizin bilgilerinizi de sisteme ek olarak girmem mi gerekecek. Bu istenen bilgiler neler acaba
  • 21-02-2025, 12:14:35
    #3
    Nasıl bir belge istenecek detay verilmemiş, tam anlamıyla ortaya çıkınca yorum yapmak doğru olur.
  • 21-02-2025, 12:14:39
    #4
    normlife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ornek olarak ben size binance tr uzerinden bir token gondermeye calisirsam sizin bilgilerinizi de sisteme ek olarak girmem mi gerekecek. Bu istenen bilgiler neler acaba
    rastgele bir cüzdana göndermek istesem bile bunu nasıl tespit edemezler ki
  • 21-02-2025, 12:19:30
    #5
    Vergi toplayacağız diye ne yapacaklarını şaşırdılar.
    Kripto kullanan biri değilim ama kriptoda neyin bilgisini belgesini isteyecekmiş acaba.
    Parayı gönderen ve gönderme amacını öğrenmeye çalışıyorlar anladığım kadarı ile.
  • 21-02-2025, 12:23:17
    #6
    Kripto parayı (BTC) icat eden adam bu durumu görse ne der acaba
  • 21-02-2025, 12:24:45
    #7
    Sathoshi mezarda ters döndü 😂
  • 21-02-2025, 12:35:59
    #8
    Kripto, kripto olmak dışında her amaca ulaştı
  • 21-02-2025, 12:38:47
    #9
    Hangi belgeler istenecek Ben sürekli yabancı kişilerle alışveriş yapıyorum