Arkadaşlar ben anlayamıyorum bu insanları.
Ya ben çok safım yada kadınlar doğuştan birşey saklama, gizleme ve yalan söyleme yeteneği mi var?
İnsanların duygularını sömürüp kendileri gibi yapmaya çalışıyorlar
bazen şaşıyorum mutlu bir çift gördüğümde anlaşan çift gördüğümde
bize ne zaman nasip olacak diyorum ama her mutlu olduğumda bütün mutluluğumu çeken insanlar çıkıyor karşıma
Hayatıma şu zamana kadar 4 kişi girdi ve 4ü de bir birinden farksız
Hepsini Allaha havale ettim
Gerçekten ben bu insanlardan sıkıldım
YORULDUM.
Yine kız arkadaşımdan ayrıldım 😊
15
●1.188
- 06-02-2025, 20:38:54
- 06-02-2025, 20:43:42Keşke ama bu insanlar bütün enerjimi, güvenimi, duygularımı emdiler sömürdülerdepresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmiyorum ya artık yaşım olacak 27 gerçekten artık karşıma düzgün birisi çıkacağını sanmıyorum

