Arkadaşlar ben anlayamıyorum bu insanları.
Ya ben çok safım yada kadınlar doğuştan birşey saklama, gizleme ve yalan söyleme yeteneği mi var?
İnsanların duygularını sömürüp kendileri gibi yapmaya çalışıyorlar
bazen şaşıyorum mutlu bir çift gördüğümde anlaşan çift gördüğümde
bize ne zaman nasip olacak diyorum ama her mutlu olduğumda bütün mutluluğumu çeken insanlar çıkıyor karşıma
Hayatıma şu zamana kadar 4 kişi girdi ve 4ü de bir birinden farksız
Hepsini Allaha havale ettim
Gerçekten ben bu insanlardan sıkıldım
YORULDUM.