Son dönemlerde bir çok iş kolu üzerinde verdiğimiz 200₺ lik teklifin bile insanlara çok gelmesi mi desem, piyasanın asgari ücret zammı öncesi durgunlaşması mı desem yoksa aktifliğim mi düştü desem forumda bilemedim. Ancak son 1-2 aydır pek kazanç sağlayamadım.
Zar zor evimi geçindirdim. Saolsunlar bir dolandırılma vakamız oldu 15K boşu boşuna da yemiş olduk. Sonuç savcılıkta bile hüsran çıktı.
İşin özeti bir dönem mecburen kurumsal kısmında olamıyacağım. Ancak kurumsal hizmet vermeye devam edeceğiz forumun bize sunduğu limitler karşılığında.
Hiç kazandırmadı diyemem, çok kazandım da diyemem. Belki de sektörüm uygun değildi bilemiycem. Umarım yeni yılımız hepimize bol bol iş, bol bol kazanç kapısı getirir.
Yeniden Kurumsal Plus olana dek kendimizi bir adım daha ileriye taşıyacağız inşallah

Yeni yılda bomba gibi bir projeyle bomba gibi geliyoruz inşallah. Hepinize iyi forumlar dilerim.
Asla pes etmeyin, düşerseniz daha sağlam kalkın. Çünkü kimse size el uzatmayacak. Ve düşmeden kalkmayı, kalkmadan yürümeyi, yürümeden de koşamayacağımızı unutmayın, hayırlı geceler...
Teşekkür ederim düşünceniz için