• 20-12-2024, 05:14:25
    #1
    Evet geldik bir 6 ayın sonuna daha, R10'dan geçimimi sağlıyorum. Öncelikle tüm R10 ekibine ve ticaret yaptığımız tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. Sayenizde ev geçindiriyoruz.

    Son dönemlerde bir çok iş kolu üzerinde verdiğimiz 200₺ lik teklifin bile insanlara çok gelmesi mi desem, piyasanın asgari ücret zammı öncesi durgunlaşması mı desem yoksa aktifliğim mi düştü desem forumda bilemedim. Ancak son 1-2 aydır pek kazanç sağlayamadım.
    Zar zor evimi geçindirdim. Saolsunlar bir dolandırılma vakamız oldu 15K boşu boşuna da yemiş olduk. Sonuç savcılıkta bile hüsran çıktı.

    İşin özeti bir dönem mecburen kurumsal kısmında olamıyacağım. Ancak kurumsal hizmet vermeye devam edeceğiz forumun bize sunduğu limitler karşılığında.

    Hiç kazandırmadı diyemem, çok kazandım da diyemem. Belki de sektörüm uygun değildi bilemiycem. Umarım yeni yılımız hepimize bol bol iş, bol bol kazanç kapısı getirir.
    Yeniden Kurumsal Plus olana dek kendimizi bir adım daha ileriye taşıyacağız inşallah

    Yeni yılda bomba gibi bir projeyle bomba gibi geliyoruz inşallah. Hepinize iyi forumlar dilerim.

    Asla pes etmeyin, düşerseniz daha sağlam kalkın. Çünkü kimse size el uzatmayacak. Ve düşmeden kalkmayı, kalkmadan yürümeyi, yürümeden de koşamayacağımızı unutmayın, hayırlı geceler...
  • 20-12-2024, 05:20:05
    #2
    Geçmiş olsun hocam; google play console hesabınız varsa pm atar mısınız? imzamdaki iş için görüşelim (sürekli iş)
  • 20-12-2024, 05:21:08
    #3
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam; google play console hesabınız varsa pm atar mısınız? imzamdaki iş için görüşelim (sürekli iş)
    Teşekkürler hocam, vardı malesef google kullanmıyorum diye kapatmış, bir kırbaçta ordan yedik Teşekkür ederim düşünceniz için
  • 20-12-2024, 05:27:49
    #4
    Qui non proficit, deficit
    Daha güzel kazançlarınız olsun yeni yılda, projenizde başarılar dilerim.
  • 20-12-2024, 05:29:08
    #5
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha güzel kazançlarınız olsun yeni yılda, projenizde başarılar dilerim.
    İnşallah hocam, hepimiz için geçerli olur umarım. Teşekkür ederim.
  • 20-12-2024, 07:20:17
    #6
    Umarım kısa sürede tekrardan alım yapar tekrar istediğiniz seviye ulaşırsınız, başarılar dilerim
  • 20-12-2024, 07:36:31
    #7
    Eskiden tek iş yetiyordu, sonra ek iş yetiyordu. Şuan hiç bir iş yetmiyor. Dallanıp budaklanmak lazım.
    Umarım daha fazlasını kazanırsınız. Yeni yıl güzel geçer inşAllah, herkesin buna ihtiyacı var
  • 20-12-2024, 07:47:58
    #8
    Başarılar dileriz
  • 20-12-2024, 08:12:02
    #9
    Bol şanslar