• 22-11-2024, 22:07:53
    #1
    Ben 2015-2016 Senesinde
    Hücum mt2 1-99 ve neymar2 98-99 serverlerini açıp
    ilk 100.000tl mi kazanmıştım




    ilk 300 binimi ise
    lupe2 adında 2 sezon server açıp kazanmıştım




    siz nasıl kazandınız ?

  • 22-11-2024, 22:08:30
    #2
    İnstgram hesabı satarak 2 haftada
  • 22-11-2024, 22:09:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sabahları hipotermi olana kadar inşaatta çalışarak kazanmıştım
  • 22-11-2024, 22:10:31
    #4
    Tatil için telefon al sat yapmıştım
  • 22-11-2024, 22:14:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sene 2011-2012 yıllarsında üniversite'de okurken tanıştığım adam sayesinde rusya'da bir firmaya eticaret sitesi yapmıştım. sıfır vw gold 28 bin liraydı oradan hesap edin
  • 22-11-2024, 22:20:37
    #6
    Kişisel Rütbe
  • 22-11-2024, 22:38:01
    #7
    Kazanamadım
  • 22-11-2024, 23:37:50
    #8
    30 sene önce İlk okula giderken cebimde 1 milyon tl ile dolaşırdım 😂
  • 22-11-2024, 23:39:27
    #9
    yorumları okumaya geldim