• 04-08-2009, 23:31:47
    #1
    Konuları görüyorum 89'lü..
    91'liler ne zaman gider askere hangi sene askerdeyiz
  • 04-08-2009, 23:39:36
    #2
    89 lular gidiyorsa 2 sene sonra olması gerekmez mi
  • 04-08-2009, 23:41:01
    #3
    Daha dur 90lılar var size ne oluyor
  • 05-08-2009, 00:14:15
    #4
    Ahh Ah.
  • 05-08-2009, 00:15:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ah ah sirada biz variz
  • 05-08-2009, 00:17:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    2senemiz var daha ama tecil ettircem ((:
  • 05-08-2009, 00:18:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2senemiz var daha ama tecil ettircem ((:

    sakin ettirme kocum hemen yap
  • 05-08-2009, 00:19:52
    #8
    Yok Yaparımda sıkıntı olacak şeyler var Aile sorunu felan.
    Annem tek ve yaşlı, Rahatsız onu nasıl bırakacam onu düşünüyorum.
  • 05-08-2009, 00:26:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ScienceMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakin ettirme kocum hemen yap
    nedenmiş koçum?