• 31-10-2024, 23:13:47
    #10
    aofkampus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben gıda sektöründeyim. İşler iyi fakat personel sıkıntısı ayyuka çıkmış durumda. Calisan yok. Girdi maliyetleri 4 sene önceki gibi olsa idi bu performans ile parayı koyacak yer olmazdı. Sabretmek lazım
    Hangi alanda personel sıkıntısı var hocam
  • 01-11-2024, 07:54:20
    #11
    emininceler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi alanda personel sıkıntısı var hocam
    her alanda
  • 01-11-2024, 15:14:09
    #12
    aofkampus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her alanda
    Sistem değişiyor
    Kimse artık maaşlı işle zaman kayıp etmek istemiyor
    Kimisi internetten kazanıyor, kimisi atölyesini açıyor, kimisi ise mahalle arası araçla patates satıyor.
  • 01-11-2024, 17:00:22
    #13
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem değişiyor
    Kimse artık maaşlı işle zaman kayıp etmek istemiyor
    Kimisi internetten kazanıyor, kimisi atölyesini açıyor, kimisi ise mahalle arası araçla patates satıyor.
    valla bilemiyorum bizde çok sorun Allah yardımcımız olsun
  • 02-11-2024, 07:40:06
    #14
    İş yapıcak ne güç ne mental kaldı rakip çok