Merhabalar, son zamanlarda forumda gözlemlediğim bir durum var.
5-6 sayfalı HTML temaya 1000-2000₺ ye admin panel yapılıyor, bu durumda illa ki mağdur olan bir taraf var. Tamam sürümden kazanılıyor olabilir, müşteri portföyü olabilir ama arkadaşlar bu işten ekmek yiyen var evini geçindiren var yıllarını heba eden insanlar var. İnternetten öğrenilen PHP bilgisi ile panel veya site yaptığınızda bunların %70 alanında maalesef ki güvenlik açığı ortaya çıkıyor.
Az önce bir müşteriye teklif verdim, 2 sayfa admin panel için fakat müşterinin bana dediği teklifinizin 3/1 fiyatına anlaştım arkadaşlar bu bir yerde kul hakkı.
Şu fiyatları lütfen yüksek tutun. Bırakın müşteri sizin peşinizde koşsun ne kadar ulaşılmaz olursanız o kadar yüksek bir kitleniz olur.
Kafanızı şişirdiysem özür dilerim.
Yazılım ve Scriptlere Taban Fiyat Gelmesi
37
●1.818
- 20-10-2024, 19:05:01herkes yüksek fiyattan çalışmak zorunda değil hocam. ben de yazılımcıyım, bazen komik ve absürt fiyatlar gelebiliyor karşımıza. ama bir işin değeri 1 liraysa 3 lira istemek saçmalık. fiyatları işin zorluğuna göre veriyorum 30 dakikada yapabileceğim bir şeye 10 bin lira istemek ne kadar bilgi birikimi olursa olsun abartı olur. yanlış bir yaklaşım olduğunu düşünüyorum bu konunun
- 20-10-2024, 19:07:45Evet hocam bu konuda sana katılıyorum lakin 20-30 tane scripti de 100₺ gibi bir rakama satmak aşırı absürt.OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2024, 19:08:14Freelance olarak forumdan iş almaya çalışıyorsanız. Ajans üyelikler ile anlaşmak en mantıklısı sabit fiyat seri iş modeli olunca düşük bütçeli işler ile uğraşmazsınız.