• 20-10-2024, 19:02:01
    #1
    R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
    Merhabalar, son zamanlarda forumda gözlemlediğim bir durum var.
    5-6 sayfalı HTML temaya 1000-2000₺ ye admin panel yapılıyor, bu durumda illa ki mağdur olan bir taraf var. Tamam sürümden kazanılıyor olabilir, müşteri portföyü olabilir ama arkadaşlar bu işten ekmek yiyen var evini geçindiren var yıllarını heba eden insanlar var. İnternetten öğrenilen PHP bilgisi ile panel veya site yaptığınızda bunların %70 alanında maalesef ki güvenlik açığı ortaya çıkıyor.

    Az önce bir müşteriye teklif verdim, 2 sayfa admin panel için fakat müşterinin bana dediği “teklifinizin 3/1 fiyatına anlaştım” arkadaşlar bu bir yerde kul hakkı.

    Şu fiyatları lütfen yüksek tutun. Bırakın müşteri sizin peşinizde koşsun ne kadar ulaşılmaz olursanız o kadar yüksek bir kitleniz olur.

    Kafanızı şişirdiysem özür dilerim.
  • 20-10-2024, 19:05:01
    #2
    herkes yüksek fiyattan çalışmak zorunda değil hocam. ben de yazılımcıyım, bazen komik ve absürt fiyatlar gelebiliyor karşımıza. ama bir işin değeri 1 liraysa 3 lira istemek saçmalık. fiyatları işin zorluğuna göre veriyorum 30 dakikada yapabileceğim bir şeye 10 bin lira istemek ne kadar bilgi birikimi olursa olsun abartı olur. yanlış bir yaklaşım olduğunu düşünüyorum bu konunun
  • 20-10-2024, 19:05:04
    #3
    Kesinlikle katılıyorum, mutlaka bir sektör strandardı oluşturmalıyız.
  • 20-10-2024, 19:05:20
    #4
    Taban fiyat sadece bir yerde değil heryerde olmalı 4 sayfalık site için 800₺ bütçem var diyenler var aramızda bunu diyememesi için Web alanında taban fiyat olmalı.
  • 20-10-2024, 19:05:31
    #5
    Kurumsal Üye
    Ya şimdi 1000 liraya da saz var 10 binede 100 binede zaten kaliteli iş isteyen profesyonel birini mutlaka buluyor yok delme çatma isteyende zaten pişman olup şikayet konusunda kendini buluyor.
  • 20-10-2024, 19:05:54
    #6
    En son baktığımda 20 yazılım 100 TL gibi ilanlar dolaşıyordu. Bunun önüne gecemezsin. Çok zor. Satanlarin çoğunun yazılımla alakası bile yok.
  • 20-10-2024, 19:07:45
    #7
    www.sabamedya.com
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya şimdi 1000 liraya da saz var 10 binede 100 binede zaten kaliteli iş isteyen profesyonel birini mutlaka buluyor yok delme çatma isteyende zaten pişman olup şikayet konusunda kendini buluyor.
    Evet hocam bu konuda sana katılıyorum lakin 20-30 tane scripti de 100₺ gibi bir rakama satmak aşırı absürt.
  • 20-10-2024, 19:08:14
    #8
    Freelance olarak forumdan iş almaya çalışıyorsanız. Ajans üyelikler ile anlaşmak en mantıklısı sabit fiyat seri iş modeli olunca düşük bütçeli işler ile uğraşmazsınız.
  • 20-10-2024, 19:09:04
    #9
    Platin üye
    Herkes emeğinin değerini kendi belirler, işinizi kaliteli yaptığınız sürece hakkını verecek müşteri sizi bulur.