• 18-09-2024, 21:17:32
    #1
    İnternetteki bilgilere göre herkesin çevresinden bir kişi illa mason oluyormuş. Masonluk girilen birşey midir. Mason olan var mı aranızda merak ettim. Tanıdığın olmadan mason olamıyorsun sanırım.
  • 18-09-2024, 21:21:05
    #2
    Ben Ronaldocuydum valla o da bitti artık
  • 18-09-2024, 21:54:35
    #3
    ozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternetteki bilgilere göre herkesin çevresinden bir kişi illa mason oluyormuş. Masonluk girilen birşey midir. Mason olan var mı aranızda merak ettim. Tanıdığın olmadan mason olamıyorsun sanırım.
    2 mason biraderin daveti gerekir
  • 18-09-2024, 22:05:16
    #4
    valla ben mason değilim bi arkadaşım var o da mason değil olsa bilirdim
  • 18-09-2024, 22:06:32
    #5
    davetiye olan varsa girelim..
  • 18-09-2024, 22:33:46
    #6
    20. dereceye gelince takıldım daha da çıkamadım.
    Sorular elinde olan varsa bir zahmet elden ele dağıtalım.
  • 18-09-2024, 22:38:08
    #7
    Kimlik ve selfie ile kayıt olursunuz
  • 18-09-2024, 22:48:23
    #8
    Kişisel Rütbe
    Merhamet edin efendim
  • 18-09-2024, 22:53:10
    #9
    Geçen üye oldum.
    Düşünen olursa Ref kodum; “Mason_babo”
    Ek olarak arkadaşın dediği doğru referans kodunuz olmadan rockefeller ile görüşemezsiniz