Uçakla çarpışan taksicinin muhabirle ropörtajı;
Efendim kaza nasıl oldu?
Taksici: Yolda normal gidiyordum,müşteri "uçak geliyor"dedi..
Muhabir : Eeeee siz ne yaptınız?
Şöför: "Uçak geliyor" diyince,sen ne yaparsın abla ? Havaya baktım...
Ne bileyim , meğer yerden geliyormuş,sonrasını hatırlamıyorum.. 😂

