Yıl 1996,Yer Yeşilköy,Mevki Sahil yolu
Uçakla çarpışan taksicinin muhabirle ropörtajı;
–Efendim kaza nasıl oldu?
–Taksici: Yolda normal gidiyordum,müşteri "uçak geliyor"dedi..
–Muhabir : Eeeee siz ne yaptınız?
–Şöför: "Uçak geliyor" diyince,sen ne yaparsın abla ? Havaya baktım...
Ne bileyim , meğer yerden geliyormuş,sonrasını hatırlamıyorum.. 😂