• 05-09-2024, 03:01:23
    #1
    Konu güncel değil+++++
  • 05-09-2024, 03:03:14
    #2
    İşsizim
  • 05-09-2024, 03:08:20
    #3
    işsizim
  • 05-09-2024, 03:11:10
    #4
    Ticaret puanım yetersiz kaldırmalı mıyım bu konuyu ?
  • 05-09-2024, 03:16:26
    #5
    nabino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret puanım yetersiz kaldırmalı mıyım bu konuyu ?
    Ticari bir konu değil ki hocam kimseye zorla e book satmıyorsunuz R10 sadece bir ürünü satmak veya almaktan ibaret olan bir site değil.

    Şahsen benim Sosyal Medyam R10 😊
  • 05-09-2024, 03:20:41
    #6
    Hocam burda yeniyim sabaha kadar burda konu okuyorum kendimi geliştirmek için, bazen de konu açıyorum ama kurallara pek hakim olmadığım için kapatılıyor. Ben de o yüzden sizlere sorayım dedim geceniz güzel olsun 🫡
  • 05-09-2024, 03:24:05
    #7
    nabino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam burda yeniyim sabaha kadar burda konu okuyorum kendimi geliştirmek için, bazen de konu açıyorum ama kurallara pek hakim olmadığım için kapatılıyor. Ben de o yüzden sizlere sorayım dedim geceniz güzel olsun 🫡
    Bir şey satmaya yönelik (ürün, hizmet v.s.) bir konu açmadığınız sürece sorun yok. 1 yıllık üyelik ve 5 trade şartı var birçok ticari konuda. Zaten konu açarken kurallar topiği var. Onu okursanız işinize yarar, hata yapmazsınız.
  • 05-09-2024, 03:26:17
    #8
    Teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için 🙏🏻
  • 05-09-2024, 05:59:52
    #9
    nabino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret puanım yetersiz kaldırmalı mıyım bu konuyu ?
    Off topicde ticari konular yasak ama bugını bulmuşsun işin