• 04-09-2024, 14:05:39
    #19
    💎 Brand & UI Designer
    niye sansürlü onu sordum aslında?
  • 04-09-2024, 14:07:32
    #20
    En iyisi sanırım
    gcN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye sansürlü onu sordum aslında?
    Tercih meselesi, net fiyat vermektense minimum aralık vermek bizim için daha iyi.
  • 04-09-2024, 18:36:31
    #21
    Gold üye
    Ben foruma destek için üyelik aldım kampanya vardı 6.000 TL di sanırım pek birşey satmadım ara ara hizmet alırım belik yakında birkaç site uygulama adsense ve consol satabilirim ama konuyu hazırlamak zor geliyor
  • 04-09-2024, 19:24:03
    #22
    Hizmet satışım uzun bir süredir olmadığı için X.XXX Diyebiliriz
  • 04-09-2024, 20:34:12
    #23
    Platin üye
    Gereğinden fazla, r10 artık pahalı bir yer oldu çünkü piyasa çok kötü, en azından benim işler için...