R10'a Ne Kadar Yatırım Yaptınız? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'a Ne Kadar Yatırım Yaptınız?
22
●
1.292
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'a Ne Kadar Yatırım Yaptınız?
1
2
3
04-09-2024, 14:05:39
#19
MUSTAFAGCN
💎 Brand & UI Designer
niye sansürlü onu sordum aslında?
04-09-2024, 14:07:32
#20
Gelistirici
En iyisi sanırım
gcN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
niye sansürlü onu sordum aslında?
Tercih meselesi, net fiyat vermektense minimum aralık vermek bizim için daha iyi.
04-09-2024, 18:36:31
#21
Kaymoneth
Gold üye
Ben foruma destek için üyelik aldım kampanya vardı 6.000 TL di sanırım pek birşey satmadım ara ara hizmet alırım belik yakında birkaç site uygulama adsense ve consol satabilirim ama konuyu hazırlamak zor geliyor
04-09-2024, 19:24:03
#22
Fizz
Hizmet satışım uzun bir süredir olmadığı için X.XXX Diyebiliriz
04-09-2024, 20:34:12
#23
ÖzayDemir
Platin üye
Gereğinden fazla, r10 artık pahalı bir yer oldu çünkü piyasa çok kötü, en azından benim işler için...
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler