• 30-08-2024, 23:39:10
    #1
    Kişisel Rütbe

    Geçen hafta, bir ABD medya kuruluşu, kendi maaş verilerini paylaşmaya gönüllü olan 500'den fazla Microsoft çalışanının bir elektronik tablosunu elde etti.

    Yukarıdaki şekilde de görebileceğiniz gibi, 2024 yılında Amerika Birleşik Devletleri'ndeki büyük İnternet şirketlerindeki programcıların gelir düzeyi. Microsoft'un en düşük seviye 59 mühendisinin de 120,000 dolardan fazla bir temel maaşı var. Bu çok para, Amerika Birleşik Devletleri Üniversitesi'ndeki ortalama bir profesörle hemen hemen aynı.

    Sizce Fiyatlar uygun mu? Az mı?
  • 30-08-2024, 23:42:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Aşırı az
  • 30-08-2024, 23:43:48
    #3
    şimdi bizimkiler der microsoft bukadar veriyor sana bukadar diye
  • 30-08-2024, 23:43:55
    #4
    Kişisel Rütbe
    lisansci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşırı az
    R10 Modları daha fazla kazanıyor (!)
  • 30-08-2024, 23:44:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi bizimkiler der microsoft bukadar veriyor sana bukadar diye
    Hahah sormayın hocam ya
  • 30-08-2024, 23:46:31
    #6
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 Modları daha fazla kazanıyor (!)
    o sırada gönüllü olan modların yoruma bakış şekli :


  • 30-08-2024, 23:48:04
    #7
  • 30-08-2024, 23:50:23
    #8
    Kişisel Rütbe
    Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o sırada gönüllü olan modların yoruma bakış şekli :


  • 30-08-2024, 23:52:54
    #9
    Microsoft dese ki 50k$ mühendis arıyorum. Binlerce zeki insan ise girer. Eleman maliyeti düşer 😂