• 06-08-2024, 10:11:14
    #1
    burada %90ınımız erkeğiz.
    r10 mahalle forumu değildir. ancak aciz insanlar topluluğuda değildir.
    birisine dayılık tasladığınızda karşılık alacağınızı unutmayın.
    bir çok tartışmada denk geliyorum, ya da bizzat yaşıyorum.
    adam adres istiyor, tehdit ediyor, gel diyorum, herkese açık adres beyan ediyorum, geri vites.
    dün bunun bir benzerini daha yaşadık.
    sözde adanaya gelip beni tıraş edecekmiş.
    konu kilitlenince özel mesaj ile ulaştım, dansöz gibi kıvırmalar başladı. birde üstüne engellemiş.
    dedemin güzel bir sözü vardı '' yiyemeyeceğin havucu eline almayacaksın''
    genç arkadaşlara kanı deli akan arkadaşlara nacizane tavsiyem,
    sizin erkek olduğunuz kadar karışdakininde erkek olduğunu unutmayın. duvara toslayabilirsiniz. siz siz olun bu tür davranışlardan kaçının.
  • 06-08-2024, 10:14:28
    #2
    Başkasının yumruğunu yemeyen kendi yumruğunu Balyoz sanarmış. Kavgaya artistliğe gerek yok.
  • 06-08-2024, 10:15:51
    #3
    R10 kafes dövüşü etkinliği de gördük güne bi güzel başladım
  • 06-08-2024, 10:16:41
    #4
    Herkes hakkında en hayırlısı neyse o olsun
  • 06-08-2024, 10:18:00
    #5
    -Sen benim kim olduğumu biliyor musun ?
    -Bilmiyorum.
    -En sevdiğim
  • 06-08-2024, 10:18:13
    #6
    Daire numarasına kadar vermiyorsundur umarım 😁 valla bir sürü sipariş yollarlar eve 😁
  • 06-08-2024, 10:18:50
    #7
    Herkes babasının oğlu kimse bunu bilmiyor
  • 06-08-2024, 10:19:26
    #8
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada %90ınımız erkeğiz.
    r10 mahalle forumu değildir. ancak aciz insanlar topluluğuda değildir.
    birisine dayılık tasladığınızda karşılık alacağınızı unutmayın.
    bir çok tartışmada denk geliyorum, ya da bizzat yaşıyorum.
    adam adres istiyor, tehdit ediyor, gel diyorum, herkese açık adres beyan ediyorum, geri vites.
    dün bunun bir benzerini daha yaşadık.
    sözde adanaya gelip beni tıraş edecekmiş.
    konu kilitlenince özel mesaj ile ulaştım, dansöz gibi kıvırmalar başladı. birde üstüne engellemiş.
    dedemin güzel bir sözü vardı '' yiyemeyeceğin havucu eline almayacaksın''
    genç arkadaşlara kanı deli akan arkadaşlara nacizane tavsiyem,
    sizin erkek olduğunuz kadar karışdakininde erkek olduğunu unutmayın. duvara toslayabilirsiniz. siz siz olun bu tür davranışlardan kaçının.
    hocam siz yine de herkese adres vermeyin
  • 06-08-2024, 10:20:27
    #9
    Bence konuşarak her şekilde anlaşılabilir, Gerginlik olur yaşanır ama dayılık gereksiz ya.