Mesajı sildim kusura bakmayın arkadaşlar yanlış bilgi olmaması adına. NZ üzerinde bulunan arkadaştan bilgi aldığımda sorunun ordadada dünden beri aynı olunca dünya çapı bir sorun olduğunu düşündüm DMlerde aktif olunca. Ama günlerce değil bir kaç saat sonra düzeleceğini düşünüyorum o kadar uzun sürmez.