• 20-07-2009, 11:13:37
    #1
    Arkadaşlar şimdi dışarıda sigara içmek serbest mi?

    İzmariti yere atmak yasak, ama külleri atabiliriz öyle mi?
  • 20-07-2009, 14:10:09
    #2
    Yozgatta yasak yok galiba Bi çok kapalı mekanda hala içiliyor ..
  • 20-07-2009, 17:44:31
    #3
    Misafir
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ece-10-tl.html

    Pc başında otururken
  • 20-07-2009, 21:30:09
    #4
    Nargile serbest mi yasak mı ?
  • 20-07-2009, 21:40:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yozgatta yasak yok galiba Bi çok kapalı mekanda hala içiliyor ..

    Erzurum'da da aynı
  • 20-07-2009, 21:50:30
    #6
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nargile serbest mi yasak mı ?
    yasak
  • 20-07-2009, 21:53:06
    #7
    Nargile de yasaklandı fakat hemen çözüm buldular bakırköy'de gittiğim bir cafe vardı Bitkisel Nargile yapmışlar adamlar Tütün içermiyor gayette güzeldi
  • 20-07-2009, 23:33:14
    #8
    Arkadaşlar Yasağın amacı siğara içmemeyi teşvik etmek ama bakıyorumda çokda başarılı değil.
  • 20-07-2009, 23:37:38
    #9
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Yasağın amacı siğara içmemeyi teşvik etmek ama bakıyorumda çokda başarılı değil.
    Amaç sigara içmemeyi teşvik etmek değil. Sigara içenlerin çevresindeki insanların zarar görmesini engellemek.