• 23-07-2024, 18:20:38
    #19
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bu konuda konu açacaktım abi ancak uygun olmaz diye düşündüm. Son 2 haftada instagram ve R10 üzerinden 100'den fazla mesaj geldi.
    Bana değer verip mesaj gönderen ve soran herkese teşekkür ederim, dönüş sağlamadığım için kusura bakmasınlar. (Üyeliğim yok mesaj kutum çok hızlı doluyor lütfen artık mesaj göndermeyin.)
    O sıra dayım vefat etmişti ve hata yaptım. Yanlış insanlarla yanlış bir şekilde konuşmuş bulundum. Bana karşı yapılan işlemlere hak veriyorum, R10.net üzerinde kurumsaldan, normal üyeye kadar.
    Yönetimden, normal üyelere kadar hiç bir üyenin ayrıcalığı yoktur. Bütün üyeler eşittir, bir yanlış söylem olduysa bu üyenin yönetimde olup olmaması hiç fark etmez. Herkese eşit bir şekilde işlem sağlanır.
    @Coşkun Çetin; abinin karakteri ve insanlığı her zaman benim için örnek teşkil etmiştir. 1.5 sene yönetim içerisinde bulundum ve hiç bir üyenin, üyelik türü fark etmeksizin, hakkının yenildiğine şahit olmadım.
    Öncelikle Coşkun abinin, sonrada R10.net'in değerini bilelim, hepimiz buradan düzenli olarak ekmek yiyoruz.

    İyi forumlar dilerim.
    Görüşürüz koca çınar…
  • 23-07-2024, 18:47:46
    #20
    Kurumsal veya mod olmanın veyahut normal üye olmanın hiç bir ayrıcalığı yok herkes aynı adaletli bir forum o yönden takdir ediyorum ekibe gerçekten helal olsun.
  • 23-07-2024, 18:50:39
    #21
    Coşkun Bey hocam her konuda adeletli ve vicdanlıdır.

    İmzamı atarım.
  • 23-07-2024, 19:14:03
    #22
    Arkadaşın zaten profil resminden belli belirli olgunluğa erişemediği.
  • 24-07-2024, 13:51:20
    #23
    @Coşkun Çetin; Hocam, her zaman adaletlidir.
  • 24-07-2024, 14:20:59
    #24
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Zamanında kategori moderatörü adreseciğköfte’de banlanmıştı bi limit bozma işleminde ödeme yapmayı reddedip üyeye ağza alınmayacak hakaretler ettiği için.

    Dora, kategori moderatörü hiç muhabbetimiz olmamasına rağmen benimle durduk yere tartışmıştı. Onunda yetkisi alınıp 1 hafta banlanmıştı. Coşkun abi direk kendisi müdahale etmişti.

    Size ne ifade ediyor bilmiyorum ama bana burda platformun korunmaya, üyelerin sadakatine sadık kalmaya çalışıldığını hissettiriyor.

    Bu ortamda ticaret döndüğü için maalesef herkes temiz duygularla hareket edemeyebilir, ülkemiz insanında güç budalalığı çok yaygındır. En ufak güç eline geçtiğinde kendini dokunulmaz sanabilir.

    @AbdullahAA; bu güne kadar yetkisi alınanların içinde bi tek sana üzüldüm. Gerek instagramdan yazdım ilgilendin sorunumla, gerek burdan her zaman saygılı ve ilgiliydin. Talihsizlik olmuş. Umarım düzelir ben seni tekrar görmek isterim.

    Bu ortamı temiz tuttuğun için teşekkürler @Coşkun Çetin; abi
  • 24-07-2024, 14:41:08
    #25
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bu konuda konu açacaktım abi ancak uygun olmaz diye düşündüm. Son 2 haftada instagram ve R10 üzerinden 100'den fazla mesaj geldi.
    Bana değer verip mesaj gönderen ve soran herkese teşekkür ederim, dönüş sağlamadığım için kusura bakmasınlar. (Üyeliğim yok mesaj kutum çok hızlı doluyor lütfen artık mesaj göndermeyin.)
    O sıra dayım vefat etmişti ve hata yaptım. Yanlış insanlarla yanlış bir şekilde konuşmuş bulundum. Bana karşı yapılan işlemlere hak veriyorum, R10.net üzerinde kurumsaldan, normal üyeye kadar.
    Yönetimden, normal üyelere kadar hiç bir üyenin ayrıcalığı yoktur. Bütün üyeler eşittir, bir yanlış söylem olduysa bu üyenin yönetimde olup olmaması hiç fark etmez. Herkese eşit bir şekilde işlem sağlanır.
    @Coşkun Çetin; abinin karakteri ve insanlığı her zaman benim için örnek teşkil etmiştir. 1.5 sene yönetim içerisinde bulundum ve hiç bir üyenin, üyelik türü fark etmeksizin, hakkının yenildiğine şahit olmadım.
    Öncelikle Coşkun abinin, sonrada R10.net'in değerini bilelim, hepimiz buradan düzenli olarak ekmek yiyoruz.

    İyi forumlar dilerim.
    Reklamı bırakıp makale işine girmeni tavsiye ederim. Hatalar bize sonuçta tedbiri, dikkati, mantıksal düşünmeyi öğretir, sana da öğretsin profil resminden başlarsın.
  • 31-07-2024, 05:00:24
    #26
    Konuları hala aktif silirse daha iyi olur böyle insanlar böyle güzel platformdan ekmek yemeğe hakkı yok