AbdullahAA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende bu konuda konu açacaktım abi ancak uygun olmaz diye düşündüm. Son 2 haftada instagram ve R10 üzerinden 100'den fazla mesaj geldi.
Bana değer verip mesaj gönderen ve soran herkese teşekkür ederim, dönüş sağlamadığım için kusura bakmasınlar. (Üyeliğim yok mesaj kutum çok hızlı doluyor lütfen artık mesaj göndermeyin.)
O sıra dayım vefat etmişti ve hata yaptım. Yanlış insanlarla yanlış bir şekilde konuşmuş bulundum. Bana karşı yapılan işlemlere hak veriyorum, R10.net üzerinde kurumsaldan, normal üyeye kadar.
Yönetimden, normal üyelere kadar hiç bir üyenin ayrıcalığı yoktur. Bütün üyeler eşittir, bir yanlış söylem olduysa bu üyenin yönetimde olup olmaması hiç fark etmez. Herkese eşit bir şekilde işlem sağlanır.
@Coşkun Çetin; abinin karakteri ve insanlığı her zaman benim için örnek teşkil etmiştir. 1.5 sene yönetim içerisinde bulundum ve hiç bir üyenin, üyelik türü fark etmeksizin, hakkının yenildiğine şahit olmadım.
Öncelikle Coşkun abinin, sonrada R10.net'in değerini bilelim, hepimiz buradan düzenli olarak ekmek yiyoruz.
İyi forumlar dilerim.
Bana değer verip mesaj gönderen ve soran herkese teşekkür ederim, dönüş sağlamadığım için kusura bakmasınlar. (Üyeliğim yok mesaj kutum çok hızlı doluyor lütfen artık mesaj göndermeyin.)
O sıra dayım vefat etmişti ve hata yaptım. Yanlış insanlarla yanlış bir şekilde konuşmuş bulundum. Bana karşı yapılan işlemlere hak veriyorum, R10.net üzerinde kurumsaldan, normal üyeye kadar.
Yönetimden, normal üyelere kadar hiç bir üyenin ayrıcalığı yoktur. Bütün üyeler eşittir, bir yanlış söylem olduysa bu üyenin yönetimde olup olmaması hiç fark etmez. Herkese eşit bir şekilde işlem sağlanır.
@Coşkun Çetin; abinin karakteri ve insanlığı her zaman benim için örnek teşkil etmiştir. 1.5 sene yönetim içerisinde bulundum ve hiç bir üyenin, üyelik türü fark etmeksizin, hakkının yenildiğine şahit olmadım.
Öncelikle Coşkun abinin, sonrada R10.net'in değerini bilelim, hepimiz buradan düzenli olarak ekmek yiyoruz.
İyi forumlar dilerim.