merhabalar
arkadaşlar 2013 model 316i yada 320i araç düşünüyorum da 1 milyon civarına bulabiliyorum fakat yağ yakma gibi sorunları varmış bunların sanırım bilgisi olan var mı acaba?
1 milyon civarına başka önerebileceğiniz bir araç var mı acaba?
ben şahsen 2017 hondaya 1 milyon vereceğime 2013 bmw ye binerim diye düşünüyorum bu konuda yanlış mıyım acaba?
bmw 316i yada 320i hakkında bilgisi olan var mı?
13
●438
- 22-07-2024, 18:43:37Hocam bende almayı düşünüyordum , ama bir kaç galerici ve biniciye sordum hiç tavsiye etmiyorlar. Genç arabası diye geçiyor o arabayı alan yanlamak , drift atmak için alıyor.Ya çok temizini bulacaksınız onlarda 0 araba parası yada bildiğiniz emin olduğunuz birinden alacaksınız.Bence honda almanız daha mantıklı çokta doğru düşünüyorsunuz.Performansı az olur bmwye göre ama en azından cebinizi yakmaz.MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2024, 18:44:58Honda ve BMW çoğu serilerini kullanmış birisi olarak şunları söyleyebilirim;
Honda size sorun çıkartmaz ama araçtan gram zevk almazsınız (arabadan anlıyorsanız eğer) çoğu kişi arabaya bindiğini sanıyor çünkü
. Az yakar çok donanım sunar lastik ve rüzgar sesi çok alır + kaporta kağıt.
Gelelim BMW tarafında
3.16i yazılım isteyen bir araç donanım keza aynı şekil yetersiz.
3.20i ED tatmin ediyor ama hep oynanmış araçlar olduğu için malum başınıza kalma riski mevcut. (40.th Year Edition En dolu paketi.)
Şimdi sen ne istiyorsun o önemli.
Beni uğraştırmasın diyorsan gözünü kapatıp Honda'ya bin derim.
Yok illa da BMW olsun diyorsan 3.16 uygun fiyatlı bulursan adı BMW olur ama kendisi değil
Bu işin sonunda yahu azıcık da para harcarız be diyorsan 3.20i ED ama onun da temizi için 1.2m gözden çıkartman lazım. - 22-07-2024, 18:57:49Ben olsam 1.3 tce megane alırdım f30ların temizi bulmak pek mümkün değil artık
- 22-07-2024, 19:19:41Hocam pek anlamıyorum ben ama arkadaşım satıyor isterseniz bakabilirsiniz
https://shbd.io/s/z364lIiN
. Az yakar çok donanım sunar lastik ve rüzgar sesi çok alır + kaporta kağıt.