• 21-07-2024, 15:49:43
    #10
    Yazıyorum yazıyorum siliyorum. Hem r10 dan banlarlar hemde dava açarlar diye malesef. Keşke başka bir ülkede dünyaya gelseydik
  • 21-07-2024, 17:10:12
    #11
    hızlıca okudum,pek bişey anlamadım açıkcası ama sonuç olarak yine bi para vericez belliki.onada alıştık zaten,hayrımıza bi iş yapacak degiller ya sonuçta....
  • 22-07-2024, 13:44:04
    #12
    toplasınlar para lazım
  • 22-07-2024, 13:48:16
    #13
    bu vergiyi öyle yada böyle alıyorlar. Bankaya çekilecek paradan kessinler başımız ağrımasın en azından.
  • 22-07-2024, 15:07:22
    #14
    Timur, subaşının dünyalığının iyi olduğunu duymuş. Bu değirmenin suyu nereden geliyor, diye sormuş soruşturmuş, subaşının rüşvet yediğini öğrenmiş. Adamı huzuruna çağırıp:

    – Çalarak çırparak, yetim hakkı yiyerek, edindiğin servetin listesini getir, demiş.

    Subaşı kalın bir defterle gelmiş. Timur defterin yapraklarını birer birer yırtarak adamın ağzına tıkamış.

    Ertesi gün, Timur, vergi toplama işini Hoca’ya vermiş. Bir süre sonra, Hoca, kocaman bir kül pidesiyle Timur’ un huzuruna gelince, Timur sormuş:

    – Hayırdır Hoca, nedir bu boyunca pide?
    – Hünkârım, demiş Hoca, vergi hesabını pidede tutuyorum. Midem kâğıttan hazzetmez de!