
Pavyonlar filmlerde izlediğiniz gibi yerler değil kimse burada Polat Alemdar değil müşteriler genelde seçkin kişiler öyle sorunlar olmuyor şuana kadar yaşadığım en tehlikeli olay yere rakı bardağı düşürmek oldu

Konslar ve dansözler var hepsi abla gibi sağolsunlar bana hiç kötü insanlar değiller işe başlarken çoğu şeyi anlatıp yardımcı oldular bahşiş istememe gerek kalmıyor zaten

Sahroş cömertliği diyelim

Hocam o olay tam olarak şöyle oldu yanlış anlamayın kürt bir masa geldi abilerin morali bozuktu sordum müziği begenmemisler hemen gittim İbrahim Tatlıses açtırdım içeriden abiler zaten anladı o para o yüzden biraz fazla geldi

Fiyata itiraz eden masalara indirim yapılıyor bende çay ikram ediyorum oradan ayrı bahşiş aldığım oluyor 😁

Bahşişleri arkam duvara dönük alıyorum

En sahros adam şuana kadar tuvalette uyuya kaldı daha bişey görmedim dediginiz gibi

Alev diye bir abla var geçen tek masadan 25 bin lira almış parayı koyacak yer bulamıyordu hocam

Bazı arkadaşlar pavyonun sahibi sanmış işe girmek için yalvarıyordu


İlk günden sigorta yapıp yol parası bile verdiler çok film izliyorsunuz sanırım hocam

Türk dizilerindeki gibi değil emin olun
Başka sorunuz varsa konuya sakin şekilde yorum yapın özel bilgi vermiyorum pmden TC kimlik numarama kadar isteyenler olmuş arkadaşlar elimden geldiğince yanıtladım ve yanıtlamaya çalışacağım hepinizi seviyorum kendinize iyi bakın
Ayrıca imzamdaki domainler satılık destek olmak için yorum yapabilirsiniz
https://www.r10.net/teklif-usulu-amp...dan-gecme.html