• 28-06-2024, 02:48:02
    #10
    Geçen teyzem yd iphone 13 pro max aldı, 8 ayda 1 700tlye imei atiyormuş aldiği yer. Bedava bence. 8 aylik imei nasil atiyorlar ki iphone'a? ilginç geldi bana.
  • 28-06-2024, 02:48:04
    #11
    Konu şuna benzemiş, arkadaşlar marketteki sulara niye para veriyorsunuz boş yere bunlar çeşmeden de akıyor.
    Tmm kardeş söyle nerden akıyor oraya gidip içeyim,
    Ya şurada bir yerde vardı ama ben de tam olarak bilmiyorum, ihtiyacım yok evde içtim de geldim.

    Lisans hizmeti veren arkadaşlar da trial üyelik satıyor, onlar da sanal kartla bedavaya alınabiliyor.
    Bilgisayar toplayan arkadaşlardan da pc almayın boşuna işçilik ödemeyin, youtube izleyin kendiniz parçaları toplayın alın.
    Hatta muhasebeci bile tutmayın, alın muhasebeye giriş, kendi defterinizi tutun.

    Ez cümle, yapabilsek ödemeyiz. Açık açık para ödemeyin diyebiliyorsan, yine aynı açıklıkta nasıl yapıldığını anlat bilelim.
    Lafla peynir gemisi yürümez.
  • 28-06-2024, 03:40:32
    #12
    YTDBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu şuna benzemiş, arkadaşlar marketteki sulara niye para veriyorsunuz boş yere bunlar çeşmeden de akıyor.
    Tmm kardeş söyle nerden akıyor oraya gidip içeyim,
    Ya şurada bir yerde vardı ama ben de tam olarak bilmiyorum, ihtiyacım yok evde içtim de geldim.

    Lisans hizmeti veren arkadaşlar da trial üyelik satıyor, onlar da sanal kartla bedavaya alınabiliyor.
    Bilgisayar toplayan arkadaşlardan da pc almayın boşuna işçilik ödemeyin, youtube izleyin kendiniz parçaları toplayın alın.
    Hatta muhasebeci bile tutmayın, alın muhasebeye giriş, kendi defterinizi tutun.

    Ez cümle, yapabilsek ödemeyiz. Açık açık para ödemeyin diyebiliyorsan, yine aynı açıklıkta nasıl yapıldığını anlat bilelim.
    Lafla peynir gemisi yürümez.
  • 28-06-2024, 03:48:07
    #13
    Forumda yeni konu açan arkadaşlar önceki arkadaşladan yöntemi satın alıp açıyorlar. Eğer bir kolay yolu varsa paylaşında öğrenelim hocam.