Çiğ köfteyle döner eskiden en ucuz dışardan alınabilecek şeylerdi ama en büyük yükseliş onlarda oldu maalesef.
Sanırım esnaf giderleri seri tüketim diye bunlardan çıkartmaya çalışıyor.
Mesela eskiden hamburger pahalı bi kalemdi yani hamburger yemek için cebini açman gerekirdi. Döner yer geçerdin. Şimdi döneri adamlar 110-120 liraya satıyor 80gr en küçük ayransız boş modelini Ankarada. Dolayısıyla üzerine 20-30 lira daha koyup hamburger, pizza falan alabiliyorsun.