İlk Arabanız Neydi Kaça Almıştınız?
82
●2.744
- 14-06-2024, 20:20:00Kendi şahsıma binmek için onlarca araç aldım, sattım dersem yalan söylerim. Ancak galerici kimliğiyle konuşursam yüzlerce araç aldık sattık, onların hiçbirini saymıyorum.
İlk arabam 1986 R12 SW bizim burada kötü reno derler 900 TL'ye almıştım çok masrafı vardı, binmek için değil hobi amacıyla almıştım, arabalarla uğraşmak hoşuma gidiyordu. Yinede 4 yıl bindim, kapıda hep ikinci araç olarak bulundu. Direksiyonu hidrolik gibiydi o sebeple unutamıyorum.
Şimdi;
2018 MC Qashqai
2024 Chery T8 PRO
var. - 15-06-2024, 13:42:03hayırlı olsun hocam Allah kaza bela vermesinneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2024, 16:12:24fiyatlar şaka gibi. şimdi o paralara motosiklet bile yok. ben de 2020'de 2004 model kalos almıştım 28 bin liraya. pahalı gelmişti hatta çoğu insan pahalı almışsın demişti.
