• 12-06-2024, 22:25:45
    #1
    https://pawdaz.com/serin?serin-renkler=antrasit

    Bu matlar işe yarıyor mu acaba gerçekten? Jelleri dondurucuya atsak kaç saat serin kalır merak ediyorum. Havaların sıcaklığından bizimki ne yapacağını şaşırdı





  • 12-06-2024, 22:28:44
    #2
    )

  • 12-06-2024, 22:30:04
    #3
    Bizimki yemeğini yiyip yavruları emzirmeye gitti. Serin bi yer olsa yeter hayvana diye düşünüyorum.
    • Görkem
    Görkem bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-06-2024, 22:31:25
    #4
    • Görkem
    • Symbolic
    Görkem ve Symbolic bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 12-06-2024, 22:31:56
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimki yemeğini yiyip yavruları emzirmeye gitti. Serin bi yer olsa yeter hayvana diye düşünüyorum.
    Camları açık bırakıyorum, hatta vantilatör falan da açık bırakıyorum koridorda çok bunalmasın diye ama hava o kadar sıcak ki kendini sürekli farklı bir yere atıyor
  • 12-06-2024, 22:32:54
    #6
    sormayın hocam, bizimkide sürekli klime altında, cam dibinde, soğuk mermerde... ben bile dururken terliyorum, tüylü yavrucaklar bu sıcakta nasıl acı çekiyordur kim bilir. ellerim ıslakken seviyorum arada nasıl seviniyor çocuk. komple ıslanmayı sevmiyor
    • Görkem
    Görkem bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-06-2024, 22:38:51
    #7
    kedileri çok seviyorum ama tüyleriyle nasıl başa çıkıyorsunuz
  • 12-06-2024, 22:42:22
    #8
    Symbolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kedileri çok seviyorum ama tüyleriyle nasıl başa çıkıyorsunuz
    Düzenli olarak tarıyorum. Benim kedim çok fazla tüy dökmüyor. Yaz dönemi yaklaşırkenki süreçte çok dökmeye başlıyor sadece. Biraz rahatlasın diye çok kısa olmamak kaydıyla tıraş edip kısaltıyorum o dönemde sadece. Sakin olduğu için sorun çıkarmıyor. Onun haricinde robot süpürge kediler için en iyi çözüm.
  • 12-06-2024, 22:42:48
    #9
    Symbolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kedileri çok seviyorum ama tüyleriyle nasıl başa çıkıyorsunuz

    Ben her fırsatta tarıyorum. Günde kaç defa bilmiyorum ama baya oluyor. Ortalama 7 - 8 defa.

    Artı çocuklar ve hanım yapıyor. Sorun yok.
    • Görkem
    • neoplan37
    • Symbolic
    Görkem, neoplan37 ve Symbolic bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.