sormayın hocam, bizimkide sürekli klime altında, cam dibinde, soğuk mermerde... ben bile dururken terliyorum, tüylü yavrucaklar bu sıcakta nasıl acı çekiyordur kim bilir. ellerim ıslakken seviyorum arada nasıl seviniyor çocuk. komple ıslanmayı sevmiyor