Bizimki yemeğini yiyip yavruları emzirmeye gitti. Serin bi yer olsa yeter hayvana diye düşünüyorum.
Camları açık bırakıyorum, hatta vantilatör falan da açık bırakıyorum koridorda çok bunalmasın diye ama hava o kadar sıcak ki kendini sürekli farklı bir yere atıyor