Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizimki yemeğini yiyip yavruları emzirmeye gitti. Serin bi yer olsa yeter hayvana diye düşünüyorum.
Camları açık bırakıyorum, hatta vantilatör falan da açık bırakıyorum koridorda çok bunalmasın diye ama hava o kadar sıcak ki kendini sürekli farklı bir yere atıyor