• 12-06-2024, 02:08:47
    #19
    çok güzel hikaye şalvar giyiyorum diye beni istemeyen kızlar geldi aklıma çok yakışıklı ama şalvar giyor ddiyenler çok oldu.kızım şalvarı camide giyoruz ve birde modern cem yılmaz gibi özel diktiriyorum şalvar eşofmana yakın benzer. ve kapalı hastahane terliği giyerim sokakta yakın mesafelerde sabo cinsi siyah.çok kız burun kıvırmıştır paçozluğuma
  • 12-06-2024, 02:16:59
    #20
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel hikaye şalvar giyiyorum diye beni istemeyen kızlar geldi aklıma çok yakışıklı ama şalvar giyor ddiyenler çok oldu.kızım şalvarı camide giyoruz ve birde modern cem yılmaz gibi özel diktiriyorum şalvar eşofmana yakın benzer. ve kapalı hastahane terliği giyerim sokakta yakın mesafelerde sabo cinsi siyah.çok kız burun kıvırmıştır paçozluğuma
    kalp güzelliği olsun gerisi boş hocam.
    kalp diyolar yani
    . duyuyoruz
  • 12-06-2024, 14:17:15
    #21
    Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bim’e dogru yola çiktim. zaten iki adim
    ötesi bim. annemin terliklerini giyip çikayim lan dedim, kim iki saat
    simdi bagcik baglayacak. ama
    olgun bir erkek insanda egreti duran seylerin basinda anne terligi
    geliyormus canlar, ben bunu anladim.

    bim her zamanki gibi sakindi. klima çalisiyor ama sogutmuyordu.
    nasil bir klima lan bu diyerek incelemeye basladim. ama görevli beni
    balici sandi, çünkü ayaklarimda da acayip
    terlikler altimda çamasir suyu siçrayip da rengi atmis bir pijamayla pek
    de güzel bir gaspçi havasi veriyordum.
    “abi bu klima üflemiyor galiba” dedim.

    ama cevap vermedi, isine döndü. tam arkami dönüp gidecekken tanidik bir
    ses duydum. pek bir tanidik. sanki bir zamanlar kulagima “askim” ,”seni
    seviyorum” diyen bir ses. yavasça arkami döndüm. Evet, eski
    sevgilimdi bu. bir zamanlar sevdigim kadindi. bir zamanlar elele tutusarak mal
    gibi gezdigimiz kadin. simdi nisanlisiyla bim’e gelmis alisveris
    yapiyordu. bir zamanlar asik oldugum kadindi bu.

    evet bir zamanlar ugruna canimi verebilecegim kadindi bu.
    ben saskinliktan elimdekileri yere düsürünce bunlar birden
    irkildi ve hemen arkasini döndü. ben, beni görmesinler diye hizlica asagiya
    egildim ama lanet olasi bim’de raf diye bir sey
    yok ki. tansas olsa arkadaki adam seni göremez ama raf yerine kolilerde
    ürün sergileyen bim sayesinde saklanamadim.

    peki size sorarim. siz arkanizi döndügünüzde, devekusu gibi
    saklandigini sanan ama ayaginda ufak numara anne
    terlikleriyle sı.ar gibi çömelmiş
    ve kiç c*atali gözüken bir adam görseniz ne yaparsaniz? iste onlar da
    öyle yaptilar. bastilar kahkahayi. yavas ve
    gurur yikilmisça ayaga kalktim. gözlerine baktim. bana bakti, mahzun bir
    bakis görmek isterdim ama
    alay ediyordu resmen. ayaklarima bakiyordu. anne terligi giymis, parmaklari ucundan çikmis bir ayak. buydum iste. sen bu adamla bir zamanlar çikmistin. simdiki sevgilin çok iyi giyinmis ama bir bak bakayim ona. bim’de bu şıklık sence de biraz
    samimiyetsiz degil mi? ben en azindan
    yakisiyorum buraya. içimden geldigi gibiyim.
    böyle düsündüm ama sonra has... dedim.

    adam kapmis kizi, ben de lavuk gibi pijamayla terlikle geziyorum. kim
    naapsin lan beni.
    “nasilsin görüsmeyeli?”
    dedim.
    “iyiyim” dedi.
    “ne güzel” dedim.
    “hihi”
    dedi.
    gittikçe gerginlesiyordu ortam.
    yeni sevgilisi killandi mi acaba diye
    baktim ama “nasil olsa bu lavuktan bir zarar gelmez” düsüncesi hasil
    oldugundan zerre umrunda degildim herifin. adam en ucuz kangal
    sucugu seçmekle mesguldu.
    “niye böyle olduk biz?” der gibi baktim.

    ”ne diyorsun?” der gibi bakti
    bana. “niye böyle olduk diyorum?” der gibi
    tekrar baktim. “ne diyorsun anlamiyorum” der gibi tekrar bakti bana.
    ”neyse s.. et” der
    gibi
    baktim. s... etti alisverise devam etti.
    bir güle güle
    demeden.

    gözyaslarimi saklayarak elimden düsürdüklerimi aldim ve kasaya
    gittim. bir de peçete aldim, gözyaslarimi silmek
    için. kasadaki görevli yine baliciymisim gibi bakti bana,
    “paran var mi” der gibi bakti bana,
    bana bakmasin artik kimse. al lan parani der
    gibi uzattim, para üstü beklemeden çiktim
    ama sonra hemen geri dönüp sahsiyetsizce aldim paranin üstünü. tam çikacakken fis almayi
    unuttugum aklima geldi. dönüp onu da aldim. ****, bir romantizm de
    yasayamadik be.

    eve giderken serkan geldi yavasça yanima. tek dostum, yoldasim,
    üzgün oldugumu anlayabilen tek insan.
    “abi bir sey diycem. pijamanin kiçinda delik var, kiçin
    gözüküyor, baya bir büyük”
    o günden beri evdeyim. bim’e de kapiciyi yolluyorum.

    [belki hatırlayanlar vardır, bilmeyenler için bu mükemmel market-i şahane, terlik-i vahim olayın perde arkasını tekrar paylaşıyorum.] Kaynak , Bir sözlükten, bir yazar, zaman 30 40 yıl once]

    Bunu okuyunca aklıma gress yağı hikayesi geldi incide eskiden çok trend hikayeydi ahh ahh gözümde canlandı koskoca bir mazi fasdffsa
  • 12-06-2024, 15:09:30
    #22
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel hikaye şalvar giyiyorum diye beni istemeyen kızlar geldi aklıma çok yakışıklı ama şalvar giyor ddiyenler çok oldu.kızım şalvarı camide giyoruz ve birde modern cem yılmaz gibi özel diktiriyorum şalvar eşofmana yakın benzer. ve kapalı hastahane terliği giyerim sokakta yakın mesafelerde sabo cinsi siyah.çok kız burun kıvırmıştır paçozluğuma
    Harem pantolon hocam herkes giyemez
  • 12-06-2024, 15:09:56
    #23
    SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu okuyunca aklıma gress yağı hikayesi geldi incide eskiden çok trend hikayeydi ahh ahh gözümde canlandı koskoca bir mazi fasdffsa
    Bende onu bilmiyorum bakayım bakalım bi
  • 12-06-2024, 18:07:56
    #24
    Hikaye tadında olmuş anlatım, akşam akşam gülümsetti....
  • 12-06-2024, 21:05:43
    #25
    metomann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hikaye tadında olmuş anlatım, akşam akşam gülümsetti....
    hayırlı akşamlar olsun hocam