• 10-06-2024, 00:51:50
    #37
    MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacım kadın neden böyle bir topa girsin. İşini yaparken bu süreçte kendini baya tanıttı yani o tür şeyler olacağını sanmam ama haklısın yine dikkatli olmak lazım
    O zaman mekanı, her şeyi vs siz ayarlayın çağırın.
  • 10-06-2024, 00:59:14
    #38
  • 10-06-2024, 01:04:57
    #39
    o kadar güzel site yaparsan olacağı buydu, biraz hatalı kod vs. ekleseydın, aşık olmaz, sımdı sana kötü kötü sallıyordu ))
  • 10-06-2024, 01:11:53
    #40
    Madem sordun kardeşim

    Benim param var yaşın önemi yok herşeyi satın alabilirim kafa bu Aşkın sevginin aile olmanın çocuk sevgisinin verdiği mutluluk zevk vs vs maddi olarak karşılığı yok

    Sana verebileceği sadece para
  • 10-06-2024, 01:15:12
    #41
    Git takıl 3-5 ay sonra ileride pişman olmazsın zaten kaybedecek birseyinde olmaz
  • 10-06-2024, 01:37:50
    #42
    Kadın evli mi? Kadının sevgilisi var mı? Kadına karışan var mı önce bunları öğren, canından olma, bunlardan emin olduktan sonra git hayatını yaşa.
  • 10-06-2024, 03:25:46
    #43
    kişilik bölünmesi falan var herhalde
  • 10-06-2024, 06:23:54
    #44
    karekterine nasıl uygunsa onu yap.
    pişman olacağın şeyleri / şeyi yapma
  • 10-06-2024, 06:55:39
    #45
    MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, saçma bir konu ve hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşadım. Bodrum'dan ulaştı kadın Yat Alım Satım ile ilgili Web tasarım için anlaştık, neyse siteyi bitirip teslim ettim. Gece saat 12 birden sana aşık oldum diye yazdı, ben anladım aslında konuşmalarında sürekli burcumu, kendi burcuyla benim burcumun uyumunu anlam veremedim. Kendisi hatta gel birlikte Dubai gidelim gezelim. Çok zengin olduğunu ve gel birlikte yaşayalım bir çok şey söyledi. Kadının yaşı 41 diyor ben ise 24 yaşındayım. Gece gece ne olduğunu anlayamadım yaşayan var mı böyle bir durum yaw. Bu arada sizli bizli konuşuyorum sürekli arkadaşlar.


    NOT: İŞİ BİTMİŞ VE PARAMI TESLİM ETTİ KENDİSİ SEVGİLİ R10 MİLF HUNTER ÜYELERİ


    Git paraları ye az da bana at desem atarmisin, gitme desem fırsatı kaybettiğin için bana söver misin 😂
    Bu durumlara alışkın biri olsaydin bu soruyu burada acmazdin ve yapman gerekeni yapardın bro. Ama belli ki olay hakimiyetinin dışında. Ve bilmediğin her yerde bir tehlike ve bir de kazanç olur. Kimi eşit kimi fazla. Kendine şunu sor,
    Bana ne faydası var ?
    Faydası zararından çoksa git.