• 21-05-2024, 17:04:17
    #10
    Damat traşı falan mı oldunuz.
    Eğer öyle ise bahşiş niyetine bazen öyle tarife çıkarırlar.
  • 21-05-2024, 17:04:19
    #11
    Ben 6 ayda bir gidiyorum 100 versem de yeterli diyor 300 versemde fiyat ne hala bilmiyorum (kelim)
  • 21-05-2024, 17:04:34
    #12
    Yıkama 250 mi kahkaha attım. Kapısından bile geçmem.
  • 21-05-2024, 17:04:53
    #13
    Hangi kuaför söyleyinde yanlışlıkla gitmeyelim
  • 21-05-2024, 17:05:12
    #14
    Konumunu , marka değerini bilemem.
    Normal bir berber için fazla.

    Misal yıkama dediğin 2 Dakika sürüyor nesi 250 TLmiş : )
  • 21-05-2024, 17:05:19
    #15
    100 dü 120 oldu
  • 21-05-2024, 17:05:36
    #16
    Saç+sakal = 250 TL
  • 21-05-2024, 17:05:52
    #17
    Bu fiyatlarla yakında franchise bile verebilir bura
  • 21-05-2024, 17:06:40
    #18
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıkama 250 mi kahkaha attım. Kapısından bile geçmem.
    Yıkamaya para mı alınır bunlar da yeni türediler ya. Berbersin kardeşim yıkayacaksın tabi öyle mi bırakcan. Hair stylist bilmem ne.