Ben 20, o 19
Yaklaşık 6 aydır beraberiz.
Cumartesi günü beraber hediye almıştık, italyan charm bilekliklerden ikimize de, charmlar vs.
( merak etmeyin, cok pahalı olanlardan değil. Total 1k ancadır 2 bileklik. Fiyattan linç yerim diye korkmadım değil
)Yani cumartesi gününü yarına saymıştık aslında, yarın sınavları olduğu için.
00.00 da uzun yazıyla kutladım, güzel bir editle video story attım vs.
Fakat yine de ufak da olsa bir pasta almak istedim, işte pasta üstündeki karta birşeyler yazma vs.
Bunun harici, yarın için ufak ne yapabilirim?
Yapabileceğim her şeyi yaptım, ama daha önce doğum günü kutlanmadığını biliyorum. Bu yüzden biraz özel olsun istedim ve elimden geleni yaptım