• 21-05-2024, 01:25:46
    #1
    Selamlar, kız arkadaşımın doğum gününü kutlayacağım yarın.

    Ben 20, o 19
    Yaklaşık 6 aydır beraberiz.

    Cumartesi günü beraber hediye almıştık, italyan charm bilekliklerden ikimize de, charmlar vs.
    ( merak etmeyin, cok pahalı olanlardan değil. Total 1k ancadır 2 bileklik. Fiyattan linç yerim diye korkmadım değil )

    Yani cumartesi gününü yarına saymıştık aslında, yarın sınavları olduğu için.

    00.00 da uzun yazıyla kutladım, güzel bir editle video story attım vs.

    Fakat yine de ufak da olsa bir pasta almak istedim, işte pasta üstündeki karta birşeyler yazma vs.

    Bunun harici, yarın için ufak ne yapabilirim?

    Yapabileceğim her şeyi yaptım, ama daha önce doğum günü kutlanmadığını biliyorum. Bu yüzden biraz özel olsun istedim ve elimden geleni yaptım
  • 21-05-2024, 01:28:09
    #2
    Daha ne olsun.
  • 21-05-2024, 01:31:35
    #3
    Daha yolun çok başındasın kardeşim, eğer 10 yıl sonra bu mesajımı okursan bana hak vereceksin !
  • 21-05-2024, 01:35:32
    #4
    Sevginiz daim olur umarım kardeşim. Elinden gelenin en iyisini yapmışsın.
  • 21-05-2024, 01:43:03
    #5
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, kız arkadaşımın doğum gününü kutlayacağım yarın.

    Ben 20, o 19
    Yaklaşık 6 aydır beraberiz.

    Cumartesi günü beraber hediye almıştık, italyan charm bilekliklerden ikimize de, charmlar vs.
    ( merak etmeyin, cok pahalı olanlardan değil. Total 1k ancadır 2 bileklik. Fiyattan linç yerim diye korkmadım değil )

    Yani cumartesi gününü yarına saymıştık aslında, yarın sınavları olduğu için.

    00.00 da uzun yazıyla kutladım, güzel bir editle video story attım vs.

    Fakat yine de ufak da olsa bir pasta almak istedim, işte pasta üstündeki karta birşeyler yazma vs.

    Bunun harici, yarın için ufak ne yapabilirim?

    Yapabileceğim her şeyi yaptım, ama daha önce doğum günü kutlanmadığını biliyorum. Bu yüzden biraz özel olsun istedim ve elimden geleni yaptım
    kral biz niye aynı şeyleri yapmışız döndösnsösnsösn
  • 21-05-2024, 01:45:48
    #6
    egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kral biz niye aynı şeyleri yapmışız döndösnsösnsösn
    🤓🤓🎂🎂
  • 21-05-2024, 01:53:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Mutluluğunuz daim ve baki olsun.
  • 21-05-2024, 01:56:13
    #8
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutluluğunuz daim ve baki olsun.
    Teşekkür ederim
  • 21-05-2024, 01:56:37
    #9
    kaqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha yolun çok başındasın kardeşim, eğer 10 yıl sonra bu mesajımı okursan bana hak vereceksin !
    Muhakkak doğrudur, hayırlısı diyelim