Bi bana mı ilginç geldi anlamıyorum 3-4 defa okudum hiç birşey anlamadım, Şikayet edilen arkadaşın numarası profilde yazıyor, Şikayetçi arkadaşın paylaştığı görsellerde de numarası doğru olarak görünüyor ama şikayet edilen arkadaş kendisi olmadığını söylüyor, hızlıdan sonuçlansa keşke çok meraklandım
Konu: https://www.r10.net/sikayetim-var/40...ayetciyim.html
R10'da Okuduğum En İlginç Şikayet Konusu
8
●470
- 18-05-2024, 15:57:07Şikayet edilen kişi, ibanın onlara ait olduğunu kabul ediyor ancak para gelmediğini iddaa ediyor
- 18-05-2024, 16:08:02bana düşmez hocam ama yine siz bi wapsapBilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2024, 16:10:07Hocam sizin dediğinizi de anlamadım vallacaglrkpn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2024, 16:11:16kıllatıyorum hocam çok takılmayın ben en çok wapsap'a takıldımBilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2024, 16:13:47Evet şimdi anladım ahahahahcaglrkpn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
