• 18-05-2024, 15:52:27
    #1
    Bi bana mı ilginç geldi anlamıyorum 3-4 defa okudum hiç birşey anlamadım, Şikayet edilen arkadaşın numarası profilde yazıyor, Şikayetçi arkadaşın paylaştığı görsellerde de numarası doğru olarak görünüyor ama şikayet edilen arkadaş kendisi olmadığını söylüyor, hızlıdan sonuçlansa keşke çok meraklandım

    Konu: https://www.r10.net/sikayetim-var/40...ayetciyim.html
  • 18-05-2024, 15:54:10
    #2
    Kapıyı çalıp kaçan çocukları yakaladıktan sonra ben değilim demeleri gibi 😂
  • 18-05-2024, 15:57:07
    #3
    Şikayet edilen kişi, ibanın onlara ait olduğunu kabul ediyor ancak para gelmediğini iddaa ediyor
  • 18-05-2024, 15:58:18
    #4
    yanlış hatırlamıyorsam dün de ikisi arasında şikayet konusu vardı ama farklı konuşuyorlardı ilginç
  • 18-05-2024, 16:01:32
    #5
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet edilen kişi, ibanın onlara ait olduğunu kabul ediyor ancak para gelmediğini iddaa ediyor
  • 18-05-2024, 16:08:02
    #6
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi bana mı ilginç geldi anlamıyorum 3-4 defa okudum hiç birşey anlamadım, Şikayet edilen arkadaşın numarası profilde yazıyor, Şikayetçi arkadaşın paylaştığı görsellerde de numarası doğru olarak görünüyor ama şikayet edilen arkadaş kendisi olmadığını söylüyor, hızlıdan sonuçlansa keşke çok meraklandım

    Konu: https://www.r10.net/sikayetim-var/40...ayetciyim.html
    bana düşmez hocam ama yine siz bi wapsap
  • 18-05-2024, 16:10:07
    #7
    caglrkpn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana düşmez hocam ama yine siz bi wapsap
    Hocam sizin dediğinizi de anlamadım valla
  • 18-05-2024, 16:11:16
    #8
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin dediğinizi de anlamadım valla
    kıllatıyorum hocam çok takılmayın ben en çok wapsap'a takıldım
  • 18-05-2024, 16:13:47
    #9
    caglrkpn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kıllatıyorum hocam çok takılmayın ben en çok wapsap'a takıldım
    Evet şimdi anladım ahahahah